Dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter dopparedagen.

Eller så kan man även kalla det dagen före nyårsafton! Och nu har jag ju sagt att det skulle komma in ett litet inlägg innan vi övergår till vårat lite fräschare årtionde. Och nu kan jag ju lika gärna passa på när min käre vän Markus Lindstein står i duschen och svalkar sin slanka kropp. (Ha ha ha...)

Hur som helst, så blir det till att som vanligt (vet inte om jag kan säga det eftersom jag faktiskt inte firat där på 2 år) fira nyår hemma hos Mr.Andersson. Men det blir nog en great uppföljare! Speciellt eftersom jag nu faktiskt har en jävla lust att festa! :D Vet inte riktigt om det är för att jag ska fira med många av mina trevliga vänner, för att det är ett nytt årtionde, för att det kanske blir ett (nu kom Markus ut ur duschen spritt språngande naken och viftar lite med sina privata delar... Väldigt mysigt) ja... Tillbaka till ämnet.. För att det kanske blir ett underbart år fyllt av löften, passion och äventyrliga resor! ..... Eller så är det helt enkelt för att jag har en otroligt god flaska Pepino som väntar hemma.. Antagligen det senare nämnda..

Men det ska nog blir intressant... I s'pose, som man kan skriva om man försöker vara cool och hitta på nya slang. Och nu har jag slut på ord, så jag önskar er helt enkelt ett gott nytt år och ett fabulöst årtionde! 

Och som vanligt så kollar vi in Dagens klipp! =)

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0