Dead By April!!

Och gissa vilka som kommer till E-tuna ikväll! Crucified Barbara och Dead By April såklart!! Så jävla sjyst! Så vi ska väl gå hela gänget och kolla. Och innan det tänkte vi dra och käka lite, kanske american eller nåt? Var ju typ 4 år sen allihop satt på american tråkigt nog... Och käkade oss tjocka och hällde tabasco i colan till den förste person som vågade gå på toa! ;)
Riktigt underbart! Lite synd att folket alltid är så upptaget nu mera :( ...
In other news, så hittade jag ett hårstrå i min gamla chipspåse här om dagen... Och vem fan har vart och tryckt in hela huvudet i min chipspåse?... Ganska ohygieniskt måste jag säga. Den personen skulle aldrig få jobb på Rosens korvfabrik!
Och vet ni vad det tråkiga är?... Att Rosen har ju jobbat ett tag på den där korvfabriken nu, och jag har inte ens fått luktat på hans fingrar... Dålig stil Rosen! Känner mig lite sårad faktiskt.
Men det går nog över ikväll, för då smäller det! MORSPIIIIIT!!!

Och Dagens klipp är en kortis, men grymt bra ;)


Kommentarer
Postat av: Linkan

Och Död Vid April sög live... Dom kunde fan inte ta en ton rätt!

2010-01-24 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0