How's that for a start?...

Jahapp, här sitter jag då. Andra dagen på mitt bloggande och jag känner redan pressen över mig.. Så mycket folk som litar på mig.. Känner att humorn tryter lite idag, men nu ska vi tänka på annat! Jag måste ju plugga in lite html koder så jag kan göra min blogg mega snygg! :D Som cornflakes! Önskar att något kul hade hänt igår som jag kunde skriva om... men nej! Förutom att jag gick till Don Rosenstam och kollade på Harry Potter. För att sedan gå hem och märka att det är ju jävligt stjärnklart ute... Så astronomisk som jag är så bestämde jag mig för att slänga mig på studsmattan (och inte fan hade jag tänkt på att det spöregnat hela dagen) och må bra en stund... Och bra mådde jag! Från att jag lättade från marken till att jag mötte studsmattan! Men vad är väl livet utan lite "squash"?

Och så har jag tittat lite på youtube och hittade ett klipp som är helt klart värt att kolla på!

Vi kan kalla det dagens youtube klipp eller något sånt! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Limpan

Haha, aldrig fel att slänga sig på en blöt studsmatta.. =P

2009-08-19 @ 15:37:43
URL: http://limpalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0