Ny design ju! :D

Så,  nu sitter jag alltså hos Rosen igen och har precis designat om min blogg! Väldi väldi snygg, tack Rosen! 
Har inte skrivit något på några dagar eftersom jag varit i Stockholm och festat loss! Riktigt kul, speciellt att klättra i lekparker och åka rutschkana på fyllan! Ett kort litet videoklipp från detta äventyr kommer snart finnas på facebook. Håll koll vetja! Hade iallafall riktigt kul i Stockholm. Skönt att komma bort, ska försöka göra det igen så snart som möjligt.. Vart som helst :P ... Halmstad blir nog nästa stop! Och sedan förhoppningsvis Norge igen! 
Och dagens höjdpunkt, åka skåpbil med en asiat! Underbart!

Och jag har nog aldrig skrattat så mycket som första gången jag såg Dagens klipp!




Kommentarer
Postat av: Linnski

Klart som faan att Halmstad blir nästa stop ;)

2009-08-24 @ 10:03:40
Postat av: Markus

HAHHAHAHAHA! vart hittar du alla dessa grymt roliga klipp! XD

2009-08-24 @ 10:59:57
Postat av: Jennifer =)

Vilken fin blogg Johan! sjukt rolig.. =)

Fortsätt så :D



puss o kram

2009-08-25 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0