Nytt ljud, ny inspiration!

Hej hopp och sånt! Sitter för tillfället hemma och plinkar lite på gitarren ^^
Har ju köpt nya strängar så nu låter Trille helt himmelsk! Plus ett capo, visste nämligen inte att man behövde capo till så många låtar. Så nu är det ju mycket lättare! :D Tack förresten till Rosen som hjälpte mig byta strängar! Har märkt att jag nämner Rosen ganska ofta här.. Och alltid skriver hans namn med stort R! ... Man kanske har en hemlig förälskelse ändå?
Nu fick ni minsann något att fundera på.
Jahaja, och min dag igår bestod alltså av att sitta hemma hos Rickard och Madde och kolla på en massa filmer (Shooter, Next, Sagan om Ringen och The Hangover) och käka pizza såklart! Har käkat pizza 3 dagar i rad nu... Nu får det vara nog ett tag! Inte bra för hälsa vettu. Sant sant...

Dagens klipp är ett måste att se om man är ett Sagan om Ringen fan. Och nu lägget jag fan i mig upp 2 klipp bara för att dom hör ihop. Det är bara två av många episoder av en skara riktigt roliga dubbningar!
Det är säkert många som sett dem här men jag känner att dem måste läggas upp ändå. Enjoy!





Kommentarer
Postat av: Amanda (Jennys kompis ;)

Hahahaa! Den är så himla rolig! :D Perfekta peppen innan man går ut ;D

2009-09-04 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0