Stockholm idag då!

Ska snart dra till gymmet och sen dra till stockholm tänkte jag. Ska bli kul! Ser som vanligt fram emot att få komma bort från Eskilstuna ett tag. Förresten, gjorde ett quiz på facebook om hur bra jag hittar i E-tuna... Och jag skulle tydligen bli taxichaffis... Borde jag ta det som en förolämpning?... Känns lite som jag blev jämförd med en polack som spenderat 2 år på att lära sig gatorna för att kunna tjäna 200 kronor (efter bensinkostnaderna såklart!) om dagen på att skjutsa runt turister. Nackdelen med det är ju att vi bor i E-tuna så det kommer ju aldrig någon hit... Och hittar man så kan man lika gärna gå genom hela staden.. Så jag får nog passa mig så jag inte slutar som en polack taxichaffis. Hur som helst... så vet jag inte vad jag ska skriva mer... Har inte kommit in i det här riktigt än... 8-)

"Dagens klipp" är helt enkelt ett måste att se! Nördig som jag är så älskar jag den ^^


Kommentarer
Postat av: Sara ( eskilstuna)

VAd ska du göra i stockholm? :P

2009-08-20 @ 11:48:41
URL: http://saraannasofia.blogg.se/
Postat av: Markus

AWSOME klipp! XDXDXDXD

2009-08-24 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0