Träna! :D

En ny dag och lite mer träning! :D Tränade ju 2 boxningspass igår, och sparrade första gången på väldigt länge.
Och är ändå inte trött idag! Fan allt slit börjar ju löna sig! Så nu blir det till att cykla bort till gymmet! Men har ingen träningskompis idag :( Så jag får klara mig själv.. Sen funderade jag faktiskt på att ringa Petri, honom ser man ju faktiskt inte varje dag ;P ... Och vi måste fan spela lite fotboll i helgen eller nån gång! Har inte blivit av alls i sommar! På tal om något helt annat så hittade jag en påse "cheese crunchers" igår som jag hade glömt att jag hade... Och ta mig fan, dom var fortfarande goda! Smakade som dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter osv. ostbågar! Eller typ tuggummi med ostsmak.. Affärsidé! Mycket som ska göras nu.. Jag och Rosen har ju en massa uppfinningar på lager också.. Men det kan ju inte ta mer än en vecka att få ut allt på marknaden, men sen gäller det ju bara att vi ska ha ork också! ^^

Och om du inte tycker om Dagens klipp så har du verkligen inte min humor!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0