Våfflor våfflor våfflor!!

Nu håller jag alltså på att göra våfflor om ni inte förstod det. Ska bli gott, hoppas jag.
Hur som helst så är jag grymt trött på det här huset och måste fan i mig komma ut. Men antagligen blir det inte förrän 18:30 då boxningen börjar. Eller.... tuna park?... hmm kanske, kanske... Och nu kände jag så att det luktar bränt här... Så brb som man säger om man spenderar sina bästa år på msn ....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................

Tillbaks, glömde bort mig lite där... så nu blev det en såkallad "fras"våffla! Hahahaha! Nä.. så kul var det inte.
Men hur som helst, så är jag ta mig fan grymt festsugen igen. Jag skyller på norrmännen.
Så jag får väl helt enkelt sitta och se fram emot helgen antar jag... 8-)

Dagens klipp är ett klipp från Comic-con. Riktigt roligt om man förstår det! :P
Och jag måste bara tillägga att jag gillar verkligen 3:35 i det här klippet!


Kommentarer
Postat av: Charro

Åhhh, jag vill också ha våfflor.!

Nu får du komma hit och dela med dig lite..

2009-08-24 @ 21:32:28
URL: http://limpalicious.blogg.se/
Postat av: LinkXX

ja jag får väl ringa nästa gång ;)

2009-08-24 @ 23:37:52
URL: http://linkxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0