Jul och stojj och stå. Och julskinka, såklart!

Och så var man tillbaks igen efter en viss torftig period. Sitter här i både lycka och sorg. Sorgen är ju såklart därför att boxningen är slut för säsongen. Men lycklig är jag, har nämligen precis ätit årets första julskinka! Och det var så in i h**vete gott! Man hade ju dock önskat att det var lite mer julstämning, men jag antar att lite skinka i datorns sken får duga. Hade jag hunnit tänka på det så hade jag ju kunnat återskapa min och Mickes lilla bravad för att få det lite mysigare..
Och ni som inte förstår vad jag menar kan ju alltid klicka på denna lilla text.

Men till lite allvarligare saker, tänkte ringa Meka imorgon och kolla hur dom har det med personal. Har ju nämligen fått ett tips av en boxar kollega om att dom har mycket att göra för tillfället. Så det är bara att ringa då! Även om jag HATAR deras så enormt störande reklamfilm!

Två killar sitter i en bil.
-Prisvärt? Garantier? Nånting, nånting, nånting.
-Yes siribaa.. (Aa, det är iallafall så jag tycker det låter)
-Låter smart!
-Låter smart? Det ÄR smaaeeöört.

Så stört irriterande människa! Hade han varit här så hade jag ritat en smiley (sur såklart) i pannan på honom och skickat honom till Irakistan... Så fort jag varit och köpt frimärken.

Nä, nu tycker jag det räcker med nedvärderingar och diskriminering etc.
Så nu avslutar vi det här med ett glatt humör och kollar på Dagens klipp! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0