Det tog grymt lång tid att komma på en rubrik, så jag tänker bara skriva någonting sånt här.. Så får ni nöja er med det helt enkelt!

Har så otroligt dåligt med idéer idag, så jag tror nästan att rubriken kommer bli längre än råtexten. Fast nu borde jag väl ändå ha överträffat den? Inte så svårt egentligen om man bara sitter och skriver lite random grejs.. Så här kommer lite mer random saker i form av en roman.

Ur boken: Ett Lite Slumpartat Liv.
Av: Johan Lindqvist.

Kapitel 1: Den Sjunde Dagen.
Söndag, ack denna långsamt växande söndag. Timmarna står stilla som en fet människa i munkavdelningen. Men jag vet, att inom icke lång tid så kommer dessa timmar att rinna ut mellan mina fingrar. Ty jag håller på att somna framför datorn.

Kapitel 2: Framtiden Närmar Sig.
Jag vet att jag borde, men klarar jag det?
Jag vet att jag vill, men skall jag?
Jag vet att jag måste, och då finns ingen återvändo.
Ack, så mycket det tär när man äro tveksam över vem man skall ringa.

Kapitel 3: En Dag av Gåtor.
Jag känner att inspirationen är bortkastad och glömd i ett hål av ren senilitet. Ty jag har glömt bort otaliga mängder med idéer under dessa minuter jag skrivit detta inlägg. Och det är dags att avsluta detta diktande och återgå till en lite friskare tillvaro.

Nu blev det ju inte någon speciellt lång roman.. Men allvarligt, hur många kapitel kan man egentligen skriva om en dag när man varit vaken i 1 timme?

Men nu skippar vi iallafall finsnacket och tar till lite "skitigare" språkval.
Ey, checka in Dagens "fucking" klipp för fan! Nä, sådär kan man ju inte skriva... Jag skulle gärna radera det men jag orkar inte trycka på backspace tangenten. Här är Dagens klipp!


Kommentarer
Postat av: Limpan

Hahahahahahaha... Skön du är.!

2009-11-27 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0