Lite tidsfördriv!

Sitter här för mig själv, funderar över livet. Funderar över universum, tiden... Och vart allting för mig, antagligen mot toan om en stund för nu har jag fått i mig en väldans massa juice. Men hur som helst, nu är det dags att släppa alla funderingar! Men.. om vi aldrig funderade, vart skulle vi då vara i samhället? Antagligen på något bättre ställe som i en stor hoppborg eller något! Det skulle ju vara jävligt schysst! En gigantisk hoppborg för folk på upp till 200 kg! Jag skulle nog aldrig sluta hoppa! Iallafall, om man inriktar sig på alla de viktiga frågorna i livet.. Vem låg bakom 9-11 attackerna? Vad är meningen med livet? Vad händer om man inhalerar Pop Rocks tillsammans med Coca Cola? Men det är nog trots allt bäst att släppa alla frågor och göra det enda rätta.. Ta en kebab. Tänk om alla i världen kunde bara gå.. och ta en kebab? Ingen skulle ju ha ett enda problem! Jaa, världen är orättvis. Men gör vi något för att förändra det? Bortsett från att starta en massa fonder och insamlingar och internet sidor och dokumentärer och ett och annat skolprojekt? Nej, inte ett ****!! Och på tal om något helt annat så är ju svininfluensan i farten nu! Ja, nu! Och den är "svin"farlig! (hahaha) Så jag föreslår att alla vaccinerar sig på direkten! Visst, det är 8 asiater som har dött i den under loppet av 10 år. Och så har en 3 åring utan något som helst immunförsvar fallit offer.. Och ja visst vaccinet har dödat ungefär dubbla mängden människor på grund av allergiska reaktioner, men det är väl bara bagateller? Hoppas att den här lilla texten har gett dig ett nytt perspektiv på livet och kanske fördrivit en minut eller två i ditt själviska, egocentrerade lilla liv.

Det var allt för mig denna Fredag den 6 november 2009.
Jag vill som vanligt avsluta med Dagens klipp som inte har ett dugg med något seriöst att göra.
Antagligen as kul om man har spelat Silent Hill, det har inte jag. Här kommer det!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha WORD linkan!!! det där inlägget var verkligen precis det som behövdes för att jag skulle komma ner på jorden igen =) (trots att jag måste erkänna att min egocentriska bubbla är ganska bekväm ibland ;) )

2009-11-06 @ 14:45:52
Postat av: Limpan

Hahahahahahahahaha...

2009-11-08 @ 16:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0