Nytta före... Nä.. Jag gillar ju att ha kul!

Men nyttighet är ju bra iallafall. Så därför sitter jag och dricker en Bonaqua Emotion! Med en himla massa vitamin E.. Och det passar ju bra, eftersom jag just idag kände att jag behövde stärka mina celler litegrann. Och nu är det säkert någon som sitter i förtvivlan och tänker att "Nej, men herregud! Dom där flaskorna har ju skickats genom hela världen och förstört miljön bara för att hälla lite vatten i en flaska!" ... Aa, det kanske dom har. Men nu tror ju inte jag direkt att dom kommer sluta med det bara för att jag bestämmer mig för att rädda världen genom att inte köpa en helt onödigt flaska för 12:- (plus 1:- pant) och kanske riskera att mina celler förtvinar på grund av brist på E vitamin!
Så släpp det...
Hur som helst (lägg märke till att jag bytte stycke) så har jag idag tränat 2½ timmar, och det känns.. Skulle nämligen resa på mig efter en god skål müsli, och till min förtvivlan så kunde jag inte stödja på vänsterbenet. Så det kändes ju lite sådär.. Men nu sitter jag iallafall i en skön stol och skriver i Das Blogg.

Och här kommer helt enkelt Dagens klipp denna Onsdag den 11 November 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0