Uh.. Nånting?

Jag tänkte skriva en massa inflytelserika och inspirerande ord om denna veckas helg, och om festen ute i ingenstans som jag och Mr.Anderson var på. Men jag har ta mig tusan ingen som helst lust att slösa min tid på det. Är fortfarande på grymt dåligt humör så jag drar väl ut och letar äventyr någonstans. Men jag hoppas verkligen att du lyckades hitta något dolt skämt i det här inlägget och fick dig ett litet skratt ändå. Om inte annat så kanske du nu tar dig tid att kolla ordentligt efter ett subliminelt meddelande. Vem vet? Du kanske hittar dig själv, och lite lycka på vägen!

Här är iallafall Dagens klipp!

(Ps: Det finns inget gömt meddelande)


Kommentarer
Postat av: Mr.Andersson

hahaha ja vad ska man säga ^^ de var kul stundtals =)

2009-12-08 @ 13:42:23
Postat av: Linkan!

Haha ja iallafall de stunderna när folk beundrade och fruktade oss ;)

2009-12-09 @ 09:31:49
URL: http://linkxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0