Bakis?.. På en fredag?...

Jaa så är det faktiskt... Jag är bakis, och det är fredag. Men hur går det ihop? Ja, det är antagligen frågan du ställer dig själv just nu. Och ärligt talat så har jag inte en aning, men jag anar att Micke kan ha smugit i några roofies i saften igår?.. Det låter ju lite som Micke beteende. Eller en annan anledning skulle kunna vara för att jag blev så grymt besviken på filmen vi såg igår kväll, X-Men Origins: Wolverine. Ingenting stämde ju överens med serierna! Och eftersom att jag kallar mig själv ett Marvel fan så blev jag väldigt irriterad på hur filmen urartade sig. Riktigt RIKTIGT dåligt av filmtillverkarna... Kanske skulle lära sig någonting om det man gör en film om? Men nu ska vi vara positiva! Imorgon är det maskerad och det ser vi verkligen fram emot! Och jag kan ju inte skriva vad jag ska vara, för tänk om någon kommer in och får för sig att läsa det här? Nää det går ju inte för sig. Jag vill ju ha min slowmotion entré och slå alla med häpnad! Men det kommer nog upp en bild eller två på bloggen efter helgen! Och så vill jag avsluta det här inlägget med att tacka mina sponsorer och kanske en rörmokare eller två!

Här är Dagens klipp, och kom ihåg! Du kan aldrig ta något ett steg för långt, bara för kort!


Kommentarer
Postat av: rosen

hahah så bra! :D

2009-11-03 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0