En helt vanligt rubrik!

Blogg blogg blogg blogg blogg
Det här är min blogg, den håller mig sällskap när jag ska blogga
Blogg blogg blogg blogg blogg
Min blogg den är röd och svart och grå och luktar inte juice!

Aa.. så kan det låta om man skriver en låt om en blogg. Men det är inte det jag är här för att göra.
Nu har jag suttit här och diskuterat lite med Nina om varför man inte kan skicka olika lukter/odörer via mail?..
Ett smell-mail, kan vi säga. Det vore ju ett genombrott! Vad är det för mening med att skicka rosor på mail till någon man tycker om när man inte kan lukta på dom? Och vad är det för mening med att skicka ett hat mail om inte mottagaren får känna på lite pappersbruk? Ja frågorna är många och här kommer svaret!
Så nu vill jag alltså att alla som läser det här går in på www.luktografen.se och laddar hem den nya SmellMySmell Client 2.1 ... Ett litet steg för mänskligheten! Och ett stort steg för näsan!
Nä här kan jag ju inte sitta och tänka på olika dofter för mig själv! Dags att gå och lukta på någonting i kylen!

Och här är alltså Dagens klipp! Även fast det faktiskt är kväll! Herregud vad knäppt...


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker iallafall att det är en underbart bra idé det där med att skicka dofter ;D

2009-10-05 @ 23:24:49
Postat av: Markus

That..... was... AWESOME!!!! XDXDXD



NUMAAAAAA!!! XD

2009-10-07 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0