Kreatinmonohydrat, farliga grejer.

Nä, speciellt farligt är det väl egentligen inte. Om man borster från från att namnet "Kreatin" låter som något sorts sprängämne.. Och då får man även bortse från det faktum att det på burken står att kreatin är till för personer som vill träna "explosivt". Så man blir ju lite skitnödig.. Aa, jag menar det. Man blir nämligen väldigt dålig i magen av det här pulvret från h¤%vetet. Så jag har varit uppe i 30 minuter och har redan vart på toa 2 ggr.. Det ville antagligen inte vissa veta, men nu fick ni det! Så haha på er...
Nej men allvarligt, återupptog ju mitt kreatin missbruk igår så nu ska jag ta 4 tsk om dagen i fyra dagar för att sedan ta 2 om dagen tills burken är slut. Det är bara hälften av vad man ska ta egentligen men min "kost coach" tyckte inte jag behövde så mycket.. Hur som helst så måste jag nu träna fyra dagar i rad, det är väl inget konstigt sådär men grejen är ju att jag tränade 2 dagar innan jag började också.. Så med dubbelpass på boxningen inkluderat så kommer det alltså efter noggranna uträkningar bli 8 pass den här veckan... Och det kan ju vara lite jobbigt.
Men, vill man ha det så får man kämpa för det!
Hur som helst så kommer denna dag att bestå av gym och sedan inte en aning, men ringer väl antagligen någon ^^ ...

Och det var tyvärr allt jag orkade skriva för tillfället, men vet ni vad?
Nä inte jag heller, men kolla Dagens klipp iallafall!
Och ärligt talat, jag valde inte endast det här klippet för humorns skull ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0