Så var vintern här.

Just det, och snabbt gick det. Tog typ 3 dagar att gå från linne vänligt till "jacka, mössa, handskar, kängor och halsduk annars fryser jag ihjäl och blir hittad här djupfryst om 256 år väder". Cyklade nämligen till gymmet igår, och jag tänkte såklart vara macho (macho macho maaaan!) och cykla utan handskar... Det var dumt, eftersom att vid det laget jag kom fram så hade man nästan kunnat misstagit mina fingrar för att vara inte speciellt goda glasspinnar.
Så det blir väl till att klä sig ordentligt idag, eller inte gå ut alls... Och det ska jag minsann inte göra på ett tag!
Angående något helt annat, så har jag nu kommit på 4 nya låtar att lära mig på Trille! Simple Plans 2 låtar Perfect och Your Love Is A Lie. Och även låtarna Over It med Rufio, och Sitting Wishing Waiting med Jack Johnson. Så det är väl bara att börja öva. Har ju inte träning förrän ikväll så nu ska vi göra det mesta av dagen.
Och nu har man ju faktiskt inte festat på ett tag... typ 2 veckor. Så det börjar väl våras snart igen hoppas vi!
Så länge någon orkar hålla upp en fest och bjuda in lite udda folk, som mig själv kanske?

Och det var allt för mig denna Onsdagsmorgon den 14 oktober 2009.
Men gråt ej, för här kommer Dagens klipp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWSOOOOOOME!!!!

helt enkelt LÖVELY!!!!! <3 xD

2009-10-14 @ 13:20:54
Postat av: Linkan

Måste ju bara tala om det, sådär än 3 månader senare. Att jag lärde mig ingen av låtarna nämnda ovan.

2010-01-24 @ 15:52:14
URL: http://linkxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0