I Halmstad och hemma hos Ina Bina :D

Jaa ja, så är man i Halmstad och har det trevligt. Hemma hos Linns granne Ina ;) Dock så är inte hon hemma men jag myser på med Anders och Sara så det räcker ;P
Hade iallafall en riktigt trevlig fyllekväll igår (onsdag) med mycket vingel och mingel och dans och trans!
Det började som en liten förfest hemma hos Ina för att sedan röra sig ut mot den omtalade "Kåren" ...
Helt okej ställe, förutom att musiken var ganska kass... Men trevligt var det!
Och som vanligt så begav sig jag och Anders 02:30 ut för att ta en cheeseburgare på McDonalds.
Så efter 20 minuters vandring märkte vi ju att INGET på stan var öppet! Så det var bara att vandra tillbaks och lägga sig. Och en positiv grej är att min nacke gjorde alldeles lindrigt ont när jag vaknade imorse! (Har nämligen haft problem med den i mer än en vecka nu) Men idag kändes det helt okej, fast kan det kanske vara för att jag vaknade onykter och bedövad?... Kanske, kanske...
Och med det får vi avsluta dagens otroligt viktiga bloggande och återgå till det sociala beteendet som jag är så känd för och som vi alla älskar.

Dagens klipp kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0