Länge sen nu..

Nu var det ju faktiskt ett tag sen jag skrev något i bloggen. Och nu har jag faktiskt något kul jag måste nämna ^^
Igår kväll satt jag och Flygarn hemma hos mig och spelade lite Halo 3 :D Sen kl. 1 på natten så gick vi ut för att ta lite luft, fast Flygarn skulle tvunget stå och andas genom ett filter. Och sen fick vi för oss att, varför inte åka hem till Flygarn mitt på natten och hämta sovsäckar så vi kan sova på min studsmatta?...........
Så det gjorde vi! Och fy fan vad bra vi sov, vi låg och kollade på stjärnorna och pratade om allt som hade med allting att göra! Samtidigt som vi gled närmre, och närmre varandra! Oavsiktigt såklart ;)
För att sedan somna och vakna i en skön sommarbris och solsken! Bästa sättet att vakna på ever!
Tack Stefan för en underbar natt! 8-) Och idag ska jag snagga mig! ;) Måste ju testa iallafall!

Dagens klipp är helt enkelt bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0