Men jahapp...

Så sitter man här då, har inte en aning om vad jag ska skriva om ärligt talat... Men vi kan ju låtsas att jag har det.

Oj oj oj, jag har så mycket att skriva om idag så jag vet inte ens vart jag ska börja! Men vi kan ju börja med morgonen. Imorse vaknade jag till Spin City :D Och sedan gick jag upp på toa för att sedan äta lite müsli!
Och nu sitter jag här! Väldigt, väldigt händelserik dag hittills. Aj! Skrivkramp.. *host* ...
Nu ska jag iallafall ut och träffa Godzilla, han skulle bjuda mig på kebab. Tjingeling!

Höll nästan på att glömma det, men här är Dagens klipp! Ha det så kul! ;)


Kommentarer
Postat av: Limpan

Du lever ett sååå otroligt spännande liv, nästan att man blir lite avundsjuk ;)

2009-09-07 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0