Pigg pigg men trött trött...

Alldeles för pigg för att sitta vid datan och alldeles för trött på att sitta vid datan för att sitta vid datan!
Just det.. Och orkar inte koncentrera mig på bloggandet!! På grund av att jag har alldeles, alldeles för mycket skit som snurrar runt i mitt runda huvud.

Iallafall, så har jag inte skrivit något på hela helgen. Så jag får väl passa på att tala om hur den har varit.
I fredags åkte vi några st (50 pers, varav jag kände typ 15) med partybussen till Strängnäs mot den lilla pittoreska krogen "Underbar". Riktigt, riktigt trevlig kväll. Tills att vi kom tillbaks till Eskilstuna och en av mina rumskamrater behövde hurkla lite. Ganska mycket faktiskt, och sov på toan gjorde han också. Och kommande morgon så tog min andra rumskamrat över hurklandet. Och några minuter efter det tror jag att dom fick för sig att det inte räckte med så mycket hurklande. Så dom försökte skapa en orkester. Och det var då jag gav mig av för att söka nya äventyr hemma hos Don Rosenstam. Och där spenderade jag hela lördagen och söndagen, fyllt med Call of Duty! Och många rekord slogs! (1) ..... Och nu måste jag återigen hitta på något skoj att göra medans jag väntar på att den efterlängtade boxningsträningen återigen ska börja!

Dagens klipp! Njut eller njut inte! Ditt val.


Kommentarer
Postat av: Limpan

Så du satt och spelade hela kvällen istället för att komma till Anders och ha kramkalas med mig.?!?! Fy va dåligt..

2009-09-14 @ 15:10:05
URL: http://limpalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0