Vinkväll ikväll uppenbarligen!

Happ, så sitter man framför den här förbenade datan igen då. Sitter och har ont i nacken av någon underlig anledning, nej allvarligt alltså.. Jag vet faktiskt inte varför. Men jaja, så vad har nu hänt i mitt spännande liv sen sist? Ja du, igår var jag till exempel I Strängnäs på Underbar igen. Blev meddragen av Rosen och Challe eftersom Rosen skulle DJ:a litegrann. Så det blev inte så mycket drickande, bara en shot och 2 cider! Och det var inte ens Sommersby! :( ... Men nu sitter jag iallafall här och väntar på att kvällen ska nalkas så att jag kan börja bege mig till Alexandra (Hej Alexandra, Om du läser det här!) och en trevlig liten "vinkväll" ;) Som det så fint har blivit uttryckt.
Blir väl inte så mycket att dricka iallafall... Har bara en Varm & Kall och en cider ju, och systemet stänger om exakt 1 minut när jag skriver det här! Men man kanske kan sno litegrann av Markus som kanske tagit med sig slampan Tanja? Schysst! (Och nu är systemet STÄNGT!) Men det ska nog bli trevligt! Och nu kanske man skulle plinka lite gitarr innan det är dags att påbörja en mycket efterlängtad måltid bestående av kyckling och potatisgratäng!
Ha det så gött det går om inte bättre vet ja!

Och jag ÄLSKAR Dagens klipp! Och jag vet några som kommer älska det också!
Njut njut och åter njut!


Kommentarer
Postat av: Markus

AAAAHH!! sweet! xD

2009-09-21 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0