Jag måste tydligen blogga!

Ja, så är det! Jag blir tvingad, och emot min egen vilja dessutom! Sitter här hos Mr.Andersson med honom och för kvällen, Diddi the snubbe. Vet inte varför, men hon han är kille ikväll. Vi sitter och snackar om att Diddi har ett vindkraftverk i källaren som drivs av en fläkt. Ha ha ha... kul. Nej.. Men hur som helst, idag är det 2 veckor och 1 dag sedan jag senast bloggade. Det är ju lite segt, men jag måste ju vara säker på att alla har läst mitt förra inlägg! Men det är ju lite svårt att veta när INGEN KOMMENTERAR något! Era sura egocentrerade gamar! Ni kanske ska tänka lite på folk som är lite mindre lyckligt lottade. T.ex barnen i Africa, cancer offer och folk som heter Johan Lindqvist och försöker bidra med att folk får fly iväg en liten stund från verkligheten och kanske anstränga sig till ett skratt eller två genom ett oerhört engagerat och överambitiöst bloggande! Så vad säger ni? Skippa den där sista muffinsen och den där påsen med M&M's från ICA och skicka en hundring till allas våran hårt bloggande Bloggmeister!

Och nu när du kanske fått en lite bättre syn på livet. Så tar vi och kollar på Dagens klipp! Här kommer det!


Kommentarer
Postat av: MrAndersson

Ja du.... ja bjöd dig på pizza så.. ja skickar nog inga pengar till dig O.o hade nog inte gjort de iaf men.. =) fortsätt att bloga regelbundet nu så e ja nog kanske nöjd å inte klagar på dig så ofta =P

2010-04-07 @ 01:58:02
Postat av: Markus

Awesome!! Löööööööööööve juuuu! ;P

2010-04-07 @ 15:21:38
Postat av: Limpan

Nu ska du inte vara sån..

Här skickas inte pengar till nån, men en kommentar kan jag väl bidra med ;)

2010-04-08 @ 17:48:19
URL: http://limpalicious.blogg.se/
Postat av: The Bloggmeister!

Tack så mycket! :D

2010-04-09 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0