Jahaja, antar att ni är här för att läsa min blogg?.. Ja, jag ska inte göra er besvikna!

Hejsan, tjena, tjoho, morsning, tjingeling! Nej vänta.. Ta bort det sista! ... Hej iallafall! Nu är det ju så att ni antagligen sitter och suktar efter att få läsa min otroligt roliga blogg igen! Och har antagligen redan börjat? Om ni inte hoppade in just HÄR av någon anledning... Ni kanske drogs till de stora bokstäverna och fina färgerna som jag skrev för 81 bokstäver 20 mellanslag och 3 punkter sen. (Exakt en stund sen faktiskt) Om det nu var så, så kan ni lika gärna fortsätta läsa här, för det första var ändå inte speciellt intressant. Fast nu när jag väl sa att det inte var så intressant så blev ni ju såklart intresserade och skuttade tillbaks till de första raderna för att läsa och se om det faktiskt var så ointressant som jag påstått i tidigare argument eller om jag faktiskt ljög er rakt upp i ansiktet (eller via webben) som den omoraliska och i allmänhet elake individen jag är! Och på tal om det så måste jag klippa mig.. Jag kan ju inte gå runt och se ut som... en snubbe som inte har klippt sig! Så det är väl helt enkelt på tid att jag tar fram saxen och börjar svinga runt i huvudet litegrann! Så får vi se om jag fortsätter vara mitt rikligt (Nej inte riktigt, rikligt) snygga jag, eller om jag kommer se ut som Erik & Mackan med sina fulhetsfaktorer sammanfusade med Willem Dafoe! Men det är ju såklart inte möjligt.
Ses fram emot just nu: Green Day i Götet och Hovefestivalen i Norge! Blir nog en grym sommar!

Här har ni Dagens klipp! Mitt favoritklipp från How I Met You Mother! Enjoy!
Och bara så ni vet så har jag suttit ett tag och fifflat med HTML koder för att få den här krångliga videon i exakt rätt storlek, bara för er skull!


Kommentarer
Postat av: The number one Limpan

And yet again, the wise man has spoken. ;)

Fan , ska du också på Green day?? Ska alla utom jag dit eller? Hmmm klurar

2010-04-20 @ 17:06:28
Postat av: Markus

aaaaah! underbart med en massa strunt att läsa.. helt enkelt UNDERBART!

pöss på dig, Linkaaaaaaahn!

2010-04-20 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0