Ett jobbigt jobb, men mindre jobbigt än ett jobbigare jobb.

Nu har jag ju alltså jobbat i Stockholm som snöskottare (på tak) i en vecka, eller egentligen bara 4 dagar. Eftersom jag på torsdagen stukade foten på något underligt sätt. Så min vecka har alltså bestått av att gå upp 04:00 varje dag och åka till Stockholm. Sen klättra på tak till 16:00. Åka hem i rusningstrafik och inte vara hemma förrän 19:00. Laga mat och göra matlåda, och sedan lägga mig mellan 21 och 22.. Snacka om att inte ha något liv kvar... Men nu är det iallafall slut på allt detta stojj. För nu ska jag börja jobba i E-tuna! Samma jobb, men lite bättre betalt och med det faktum att jag slipper det här farandet! (Yaaaaay) Och enda anledningen till att jag egentligen skriver i bloggen just nu är att jag har så sjukt tråkigt och väntar på att det gamla hederliga spelet "Commandos 2: Men of Courage" ska bli klart! :D

Så det blir inget skämt eller något kul skrivet idag, eller jo förresten här kommer ett..

What's the difference between peanut butter and jam?

Svaret får du läsa längst ner på sidan, under Dagens klipp.
Och här är alltså Dagens klipp! Nä jag lägger fan i mig upp 2!
Så det blir ju sammanlagt 6 små sketcher helt enkelt!





Svar:
I can't peanut butter my d##k up your a##!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0