Senaste nytt!

Jag har precis fått reda på något hemskt! Det är tydligen en ny sjukdom pågång nu! Den kallas Global Uppvärmning! Jag är inte säker, men jag tror att den gör att man får som en sorts feber, och man blir bara varmare och varmare tills man tillslut självantänder! Man kan tydligen få "GUV" (som den kallas i medicinsk form) om man kör bil eller tillverkar kärnkraft i garaget! Och det är bara några få av alla saker man inte får göra! Så jag föreslår att ALLA som läser det här viktiga meddelandet slutar göra ALLT! För annars kommer det sluta med att du blir en hög aska i någons vardagsrum! Vi får inte bidra till Global Uppvärmning!

Gå in på www.scienceandstuff.com och bidra med 100:- till GUV forskningen i Estland, det är inte mer än rätt!

Och nu måste jag faktiskt sluta skriva, för snart bidrar även det till den Globala Uppvärmningen!
Som det sista roliga i ditt liv så kan jag erbjuda ett sista Dagens klipp!
Kolla in det, och stäng sen av datorn direkt!


Kommentarer
Postat av: Limpan

Attans..!!

Morrande morötter, vad det låter farligt du..

Bäst att jag går och gömmer mig under en sten någonstans, så att jag inte bidrar till detta på något sätt. det kanju utvecklas till en epedemi, eller t.o.m en pandemi mardrömmar

2010-02-10 @ 18:43:37
URL: http://limpalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0