Under Konstruktion.

Nej inte direkt, men jag har inget att skriva om just nu! Så jag kommer tillbaks med något under/efter helgen!
Tjingeling!

10/01-10
Ja så var det söndag och helgen är snart slut. Så jag får väl lov att skriva något då... Så, blev väl en iallafall dugligt intressant helg. Min fredag var fylld av absolut ingenting, så det var ju mysigt.. Lördagen då, ja den var iallafall mer händelserik. Var ju t.ex ute med Anders, Markus, Flygarn, Sebbe, Alexandra, Madde och Limpan. Till en början var det bara en liten trevligt eftermiddag/kväll i ett mycket umgängligt umgänge. Sedan begav följet sig ut mot O'learys. Och återigen så blev jag påmind om varför jag inte går ut på krogen i Eskilstuna.. För att det suger. Och hur kommer det sig att även fast jag bara går ut på krogen 1 gång varannan månad så träffar jag alltid samma människor där? Vad säger det? *host*alkisar*host*... Nej men fick ju iallafall träffa en människa som jag inte sett på länge, Törner! :D (Min barpartner från studentfesten 2009) Och det gjorde ärligt talat hela min kväll mer värd.
Och så idag så blev det till att åka till Strängnäs och kolla på bil med Skantzo och Mr.Andersson, Volvo 744 GLT för er som var intresserade och bara var tvungna att veta det era jävla GAMAR!! 1, 2, 3, 4, 5, 6... 7? ... 8, 9, 10! Pfuuh.. Så där ja, lugnt och fint. Måste verkligen börja hantera min ilska (Mhmm) ..... Sen åt vi på Billy Boys! (Nämen! Vilken twist!) ... Och det var väl... gott. Aja.. såhär kanske det blir barn gjorda, så det är nog bäst jag slutar!

Dagens klipp, serverat på ett silverfat direkt i din webbläsare! Har sett den här så grymt många gånger, det har nog många andra också! Vaknade iallafall inatt av att Hasse, Anders och Gurra sitter och asgarvar åt den. Så vi kör på! Check it out!

Oh you, Laddergoat. You so random!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0