Skärpning!

Nu har jag ju återigen nästan glömt bort att jag har en blogg.. Eller så har jag bara så lite ork så jag inte orkar orka att bry mig längre...
Aja.. vad att skriva?.. Sitter för närvarande hemma och gör våfflor.. Och väntar på boxningen! Spännande.. Weeey!!...

Fy fan vad många punkter jag gör förresten.. Hmm.. Jag ska skriva resten av inlägget utan några som helst punkter!... Från och med .............. Nu!

Så jag har ju inte skrivit på VÄLDIGT länge nu! Och då får jag väl leva med att det är några som blir lite ledsna och kanske bestämmer sig för att svälja lite förmånga tabletter och lägga sig med ansiktet ner i kudden< Men jag skulle föredra om jag slapp bidra till något sånt% Och eftersom jag nu inte har en aning vad jag egentligen borde skriva om, så tänkte jag bara pladdra på om ingenting speciellt (((( Så då kan jag ju berätta vad jag gjorde igår, eller? ____ Så jag vara iallafall med min gamle dagis/högstadie kompis Simon och grannen Macke! Och det var ju trevligt === Ja, det var det/ En annan kul grej är ju ganska rolig också! Oj oj oj, jag har verkligen ingenting vettigt att skriva om&
Nu äter jag en våffla! Väldigt stor och god¤ (That's what she said) """" SHIT!! Sylt på tangentbordet och byxorna!! Nu blir det kladdigt och fläckigt ++++ (That's what she said) ----

Men nu har jag väl ändå tagit upp tillräckligt med tid med mitt ändlösa rabblande!
Dagens klipp! Take a look$$$


Kommentarer
Postat av: Rosen

Jaa, och inte fan svarar du när man ringer heller! :(

2010-03-22 @ 15:45:29
Postat av: Linkan

Du har inte ringt mig!

2010-03-23 @ 11:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0